Sunday, October 11, 2009

Luis Gispert

luis gispert youre my favorite kind of american

Luis Gispert, You're My Favorite Kind of American

at
Rhona Hoffman Gallery
September 11 - October 17, 2009

36 comments:

Raina Cox said...

Love and adore!

Lee the Hot Flash Queen said...

I LOVE that, and I hate LV, but how cute!!

Char said...

yeah, I'm not a LV kinda girl

way over the top! LOL

blueviolet said...

Can you imagine how much that add-on costs?

LENORENEVERMORE said...

I think a few crocodiles were not happy with the pastel color choice!

Grammatically Delicious Designs said...

OMG! WE are in the process of adopting four more kids. In order to get anywhere we are going to have to get a 15 passenger van. Do you think they come with that interior?!!!

Danielle

bananas. said...

i love your tags for this post. the best one..."i can't do this." haha!

this reminds me of when jessica simpson had the colorful LV bag on her newlyweds show and soon after EVERYBODY had it.

Diane said...

your labels are killing me

Big Red said...

You know that there is more than a dozen people just in the U.S. who think that interior is "da bomb." Kim from Real Houswives of Atlanta probably has asked Big Poppa for that car.

I have been watching too much crap TV and not blogging or keeping up with my blogger sisters lately.

FOR SHAME BIG RED! FOR SHAAAAME!

Hope you had a great weekend!

Ellie said...

That hilarious and wrong in so many ways.

Clorivak said...

bahahaha! interesting but a little much! I do think car interiors need an ass kickin' as far as creativity goes.

Tom Tuttle from Tacoma said...

hah. i actually liked the colours and didn't notice the logo until it's pointed out. duh. trust me, people buy this sh:t. LV's just clever to keep doing it cos people will buy it cos they can.

Brown Girl said...

I'm brown but I'm not hood enough for that ride. Just sayin.

Snazzy and Dashing said...

That is just adorable.... yea.. but I'm not hood enough either... lol

Caroline said...

I do hope the seats are not real crocs... :(

I would love it more if it was hello kitty thought ;)

jeannie said...

oh wow, love the interior!! It looks so clean though. I would be so afraid to get it dirty!!

Andhari said...

Does it make me a brand whore if I want the whole thing for my car? LOL

Then I won't let anybody in it for sure :p

ana b. said...

Hellz yeah. This reminds me of that Friday movie where the guy had made a stamp of the Rocawear logo, stamped brown paper with it, and wallpapered his car ceiling with the paper. SUCH CLEVER PEOPLE.

The Peach Tart said...

that's rocking it

Alina said...

Wow...I have nothing clever to say.

ticklishfromadistance said...

Wow!

K @ Blog Goggles said...

Woah, those are totally my favorite Hong Kongers, too. Sorry, I mean Americans. Actually, same thing. We're all just tacky fucks.

Iva said...

can't do it, just can't do it.

you are so right "I can't do this" and "TACKY TACKY" and "Is This Really Necessary?" ..and..and..and.

Anonymous said...

台灣處亞熱帶最適於它的繁殖,危害最嚴重的有家白蟻及大和白蟻。在每年四月至九月間,一大群白蟻集體飛出巢穴追逐(颱風或大雨來臨之前)雌雄配對後,迅速地脫落翅膀, ... 在台灣,住的房子雖多為鋼筋水泥,但早期居住的木造房子,就常受到白蟻的侵蝕。

Annie said...

not a fan! i think it's a bit over the top and quite gaudy. haha!

Emma Louise Layla said...

Haha! I love that you've got an 'all kinds of wrong' label. Is that a Mighty Boosh reference?

Down and Out Chic said...

hehehehe. i'd love to drive this car into an impoverished area and then just leave it there and see what happens. good times.

Kellie said...

A little much for me. But it is kind of cute. Kind of in a little girl sort of way. I almost imagine a Barbie driving it. :)

TERI REES WANG said...

I'm thinking that this could be the new motivational "Cockpit" of your mind's eye meditation imagination.

I'm gonna work on that process.

Chessa! said...

classic. that might be a little too much LV though...even for me, the biggest label whore around. :)

Hanako66 said...

i know that this is art, but it makes me lol

Keith said...

That is awesome. I really love it. Have a great Tuesday.

Diana said...

luxurious? tacky? i'm not sure which one it is! both!

kyslp said...

How are they going to hide the knock-offs of these in China Town?

Missy said...

Oh my, I could cruise in that! Love the purple and green!

couture fashion said...

A little over the top. But really, just a tad.