Tuesday, May 18, 2010

Hot or Not?

daniel-craig-4

Casino Royale

Daniel-Craig-daniel-craig-2623615-453-678

daniel-craig-bulge-grab

daniel-craig-GQ

Daniel Craig

danielcraig-bw

daniel-craig-chest

Daniel_Craig

daniel craig

daniel craig butt



Share/Bookmark

70 comments:

Trixie said...

Holy god yes
YES YES YES
HOT

Kirsty said...

HOT
He looks like he's had his nose busted, and could bust a few noses himself. Always good in my books!

Stacy said...

I LOVE Daniel Craig! But not in that chip eating picture.

The Zhush said...

Really? Is this one even subjective? Has got to be universally HOT...right?
Smoking HOT!

tulpen said...

Dirtyhot.

My favorite kind of hot.

Alicia said...

holy goodness that last picture keeps distracting me....yes!!!

TERI REES WANG said...

That boxer's nose, and the first fifteen minutes of his version of Bond's Casino Royal...ya, I could,

in the lyrical words of Missy Misdemeanor Elliot...

"I put my thang down, flip it and reverse it".

Kris said...

SO F'IN HOT! Remember how people went crazy when Halle Berry looked smokin coming out of the water in that other Bond flick? Well he totally beats that in Casino Royale. He's unbelievable! I'm sad his Bond flicks were not a huge success because I think he's the best. Love a rough Bond. The others were too metro! lol

Sevibabyyy said...

Hot.

Caroline said...

Totally hot...and I bet he knows how to please...something about him...yummy!

Nikki said...

I think he is okay. his eyes are cool and the last picture is funny :D haha :D

Ch√Ętelaine - The Garden Fairy said...

Hmm. Parts of him only -
but for me (!!) he looks like Putin for whatever reason.That is weird, but that is a fact.

Panty Buns said...

For me, Not. But maybe that's because i'm just not into guys. i'm not thrilled about being one either. i'd love that kind of poll to be taken about me, but your readers seem to like the macho types instead.

Iva said...

those chips seem finger lickin good.

but not him.

heehehehehehehheh

L.A. Daze said...

There is a certain appeal to him, but overall i'm leaning towards 'not'.

bananas. said...

Nope.

His face looks like a boxer's...like he's been punched one too many times in the face.

His body...not bad.

Vee said...

That man is just perfect.Thank you for this.

Alisa said...

Not sure, he looks pretty good. I need to see the Bond movie and get back to you.

Phoenix said...

HOT. But, like, Thug Hot. I wouldn't take him to the ballet (wait, I don't go to the ballet. Hrmmm...). But I'd dodge bullets with him any day of the week and go hiking with him.

Also, I don't even care that he's licking his fingers and making a weird face while eating potato chips on the beach (who does that? Sand, people, sand EVERYWHERE).

He's still freakin' hot.

...love Maegan said...

meh ....not

Gabby said...

Hot-ish. He has an accent, right? That's hot.

Claire Kiefer said...

Not hot. Nothing stunning about him. And I love penises, but that pic of him grabbing his package is a little gross.

Mrsblogalot said...

Warm at best. (-:

Clare said...

HOT HOT HOT. "If he was in the same room as my hubby, the hubby needs to be worried kinda hot" Sigh. Best looking James Bond after Connery.

♥Aubrey said...

NO WAY!!!

The older man thing i get, but dude just isn't attractive. And...HELLO...he's grabbing himself in pic #4 :)-

Tia said...

neck up: I'll pass.
neck down: yes please!!

SabinePsynopsis said...

He might be trying a tiny bit too hard sometimes, but yeap, definitely HOT. James Blond, raw and dirty, what's not to love?!

Kara said...

Nope. Butterface.

Rita/Fighting Off Frumpy said...

Ew. No. Not by any stretch of the imagination!

nicole addison said...

YES!!! please:)

Christiejolu said...

So freakin hot!!! I love this man!!!!

Char said...

totally hot...but, i don't like his james bond.

weird

bravegrrl said...

i a rugged kinda way... these aren't the best pix, haha :)

Kellie said...

He's okay. Nothing to rave about but certainly not ugly.

Laura @ EdenRose said...

I can only say thank you for this, so very hot!!!

Miss Absinthe said...

ohhh yeah.. oui, jah, si :)

blueviolet said...

Physically he's got it going on, but looks-wise, he's not really my type.

Jennifer DeDonato said...

Can't explain it but NOT for me.

Kitty Stampede said...

NOPE! i can't...damn, i feel like i say that for like every guy you post...you must be starting to think i'm a lesbian.
i just am really picky as shite.
i'm not into eyes like that, they are cool yes, but it looks like he has no soul.

adrienzgirl said...

He has a raw sexy appeal. He's not HOT. He's ruggedly sexy. Like, pull your hair, give it to me daddy, harder the better kind of sexy.

Ok...I'll stop now. I need to go mop up anyway.

the spectator said...

No - his eyes are nice but he's sort of bland.

Chic 'n Cheap Living said...

He looks like a Cro Magnon, though one with a nice body. :)

erin@designcrisis said...

I used to think no, but I'm flip flopping to yes.

The ass got me.

Melanie's Randomness said...

He's hot but I don't like him as Bond. Pierce Bronsan & Sean Connery were too good!

Kathryn said...

I think he is a decent actor and looks good, but never thought he was hot and doesn't make a credible James Bond - believable that he is a government agent and cool and confident, but just not sexy enough.

I vote Ryan Reynolds as the new James Bond.

Tom Tuttle from Tacoma said...

i find myself agreeing to every comment, like he's hot, not hot but ruggedly sexy, not sexy but... or hot but bland, etc. i dunno what to think of james bond anyway. i just know i quite enjoyed his 1st bond movie. i prefer that a guy's not too sleek.

Dancing Branflake said...

hot hot hot!!!!!!

Susan Erickson said...

absolutely HOT! oh ya.....

Heather Taylor said...

Hot! He's got this wonderful ruggedness and control to him that I find incredibly sexy ;)

red ticking said...

he isnt my type but that body of his is quite amazing!
great blog... xx pam

Asylum Dolly said...

Nice ass, but he can keep his face. He just don't do it for moi I'm afraid!!! Plus i rarely see him smiling....I dunno, maybe if i actually watched something that he's been in ? But..nah. I'll leave him to you! ;)

Anonymous said...

Man, he's sizzling hot...mmm

Haute World said...

YES. But only if he's buffed up (somehow that pic of him digging into a bag of Lays on the beach isn't doing it for me). Strangely he's not my type, but there's definitely something about him, probably because he's an atypical hot-guy in a non-George Clooney kind of way (if that makes sense).

ana b. said...

OHHHHH I laugh and laugh and laugh whenever you do Hot or Not. Last two pics are best ever and very very HOT. Like two puppies fighting underneath a wet tarpaulin.

Rachel Follett said...

Definitely hot! I don't usually go for older men but damn!

Krystal said...

WEIRD my friend and I were JUST pouring over pictures of him on the internet because she thinks he's so hot! so, it is funny to me that I see this here now :)

creative kerfuffle said...

well, i don't know who he is and at first i was going to say no, not hot. then i saw the pic of him holding his junk. normally that would be a turn off but in that particular picture it was hot. and the one of his ass in the water? OMFG. so, yes, hot.

Kristine said...

Hot in that very manly man way.Loved him as Bond, my fave Bond ever. Kind of always has the same expression though.The picture of him eating chips on the beach is pretty adorable.

executive training program said...

Smokin' as Bond and that's enough for me.

Jill said...

Too short

Anonymous said...

HOT and SPICY
I'm drooling

Ellenitza said...

omg so hot.

Pretty Little World said...

Sooo hot!!! Since looking at this post, I think I've decided that he can be my other movie star boyfriend (Gerard Butler being the first).

Tracie said...

A kiddo I used to see for speech therapy looked EXACTLY like a mini-hillbilly version of Daniel Craig. It was so friggin bizarre and disconcerting. For that reason, I can't admit he's hot. Makes me feel like a pedophile.

Kristin said...

AbsoFREAKINGlutely!

E said...

HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT! SO HOT.

Charlotte said...

I gotta go take a cold shower, seriously he is on my very short list of men I would actually cheat on my husband with. Don't worry I would let my husband watch. Wow, now I really need that cold shower.

battered couture said...

rusian-builder hot. :P

Kass said...

Last picture - I wonder if there is something built into our genes, that makes both men and women physically react to two perfectly rounded bumps. Holy hotness, Batman!

executive training programs said...

There is nothing hot about this guy and I think he is the worst James Bond ever.