Monday, June 14, 2010

Hot or Not?

stephen moyer 3

stephen moyer life

Stephen Moyer having his VERY ticklish feet tickled, during the TCA True Blood Convention

stephen moyer 2

Stephen Moyer Portrait

stephen moyer b&w

true_blood_season_3_stephen_moyer.

Shirtless-Bill-Compton-Stephen-Moyer-true-blood-4142603-432-743

cos-stephen-moyer-image-1-192092785

StephenMoyer

stephen moyer detailsmagmore

Stephen-Moyer-stephen-moyer-9095219-647-783

stephen moyer

stephen-moyer-beach-02

Stephen Moyer

Share/Bookmark

61 comments:

Dancing Branflake said...

Eh. Not. But since he's on tv I feel like I should think he's hot. But I don't.

Georgina Dollface said...

You know what is hot? Your new header. I lurve it! - G

God's Favorite Shoes! said...

Hot when he doesn't have bangs! LOL

Morgan said...

Love me some True Blood but he is definitely NOT hot.
Love the new blog look!

Char said...

I agree with Morgan

I am on Team Eric. Bill just seems kinda like a wuss or something.

vint junky said...

Hot as hell! But i think it's the vampire thang that does it for me!

xx

JenRem said...

His character - hot.
Him - not.
He just doesn't do it for me.

Down and Out Chic said...

hot in a strange, i'm not quite sure why kind of way. it must be the fangs.

WendyB said...

Hot!

tulpen said...

I'm gonna go with NOT. But I've never seen the show, maybe if I saw him in some hawt Vampy action I'd change my mind.

Erin Elizabeth said...

He looks kind of good in the third from the last-Just Jared-dark suit-profile shot, but really only if I squint and tilt my head a little to the left.

So...Not hot, I guess. Not for me anyway. :)

Hope you're having a happy Monday so far.

hope505 said...

aye but he's cursed with the Hair of the Dork, lassie. Not Hot.
* ; )

Iva said...

not so much.

ummm why does his hair look the way it does in the 2nd to last? Flat ironed?

MONDAY MONDAY MONDAY!

Hanako66 said...

as a vampire, kinda hot

Lady Ren said...

not- i think he looks creepy.

Jennifer Fabulous said...

I love your new layout!

And as for him...hmmm...tough call. Just seeing him and not knowing anything about him, I would say not hot. BUT, if I met him and found out he's charming, mysterious, sexy, and rich, then I would say hot. Is that bad? :P

adrienzgirl said...

NOT...NOT...NOT!

L.A. Daze said...

I'm loving the new header! I haven't visited anybody's blog in days because I was in NYC.

This guy...too old looking. Not hot!

Phoenix said...

On a scale of 1-10, I'd rate the actor as a 7...the character he plays in True Blood at a frakkin' 18.5.

Yes. I have a thing for non-sparkly vampires. Let's just move along, shall we? ;)

Alisa said...

Not hot, but I haven't ever watched True Blood. Maybe I'd change my mind if I did.

bananas. said...

eh...not. have you seen his coworker, the guy who plays eric? now he is fine.

ps. do you watch true blood? i missed last night's premiere.

Krystal said...

I think I'm going with no?

Pretty Little World said...

Hot, hot, hot, sexy, hot. Not as hot as Alexander Skarsgard (sp?), but still pretty good.

Claire Kiefer said...

No way Jose.

Christiejolu said...

I am going to have to vote no on this one too...He is not horrible...just not hot...

Shorty said...

Not for me. He's got evil eyes, no matter what pic he's in.

g e o r g i a said...

Not, really!
Hope you are having a wonderful Monday Miss Drollgirl :)

S and O said...

hahaha what are they doing to that poor guy's feet in that one picture?! Tickling him with a toothbrush?!

xoxo
Olivia

Caroline said...

Nope....not my type. At. All.

creative kerfuffle said...

love the new header--too cool! and--i watch true blood and while bill is ok....eric is the hottie. yum.

Cheryl said...

That first one makes him look really scary. And those beefcake photos...not! Not! Not!

Chessa! said...

meh. I don't know. I find him to be so unattractive. sometimes he looks hot like in this photo with the suit - but usually I just think "P-U"

to be fair on True Blood I'm usually just staring at Eric. mmmmm

Kitty Stampede said...

YAWNNN! hahaha...i have never seen him act so I have no idea if he is hot as a vampire. i rarely watch tv or movies...i am mostly addicted to docs..it's getting bad, it's almost all i can watch lately. and it can be kinda of depressing. I should go for some escapism..hehe. i find usually truth is stranger than fiction.
i hopes you have a great week!!!

Trixie said...

Not hot
He's ALMOST there and then BAM all I see is Quentin Tarantino

Candice said...

Not so much.

Heather Taylor said...

Not. It's the stringy bangs.

Kathryn said...

I have to agree with Trixie...in some pics he looks hot then the next Tarantinoish and the thrill is gone. Kind of like Tarantino does in Dusk Til Dawn...for that brief moment when he is turning into a blood sucking vampire, he sort of looks good, then goes to ugly vampire and then back to the nerdy geek who asks you how much many megabytes and RAM your computer has.

Ellie said...

NOT. No way, nuh-uh.

Ellie Grace said...

Maybe this just shows my age, but I say not hot.
In response to your comments on my blog, I am a mere 20 years young and have a chest full of fybroadenomas. They aren't cancerous, but they could turn cancerous so we have to keep an eye on them. I have a really strong history of breast cancer as well, (mom, grandma, great grandma...) so that doesn't help my case any.
Thank you for your kind words. I should find out more about my tests within a couple weeks.
I will be keeping you and your family in my prayers. I hope all is well with you otherwise! I am now also a new follower of your fantastic blog. :)

Always,
Ellie Grace

Asylum Dolly said...

I'll say not, but the one with the pink stars is kinda ok!
He looks like has a bit of the serial killer about him.

Sam said...

No I don't think he quite cuts it for some unknown reason because he ticks all the hot boxes! Strange!

Jessica said...

Not even remotely my cup of tea.

The Zhush said...

First off...I LOVE the hot or not series...this one is a great one, b/c my answer literally changed with each image! Final vote: HOT!!!!

SabinePsynopsis said...

YEAH! Love him, even without vampire teeth. Too bad he's got a Sookie! (Great new header, Drollgirl!!)

Martwa Marta said...

ehhh, no!

Addict said...

Overall, NOT! But in some pics he does look good. Just not my type I guess.

http://outfitaddict.com

Kellie said...

I think he can be hot. He looks hot when his hair isn't in his face like bangs.

I'd do him. :)

Diana said...

NO. i don't see the appeal. He's got beady eyes and a pointy nose

Gabbi said...

Hot, but only when I'm thinking of him as a vampire... (I need therapy)

asweetcakes said...

Nah! Not! Be he is kinda hot in Tru Blood

SabinePsynopsis said...

P.S. I feel the need to say that I would be in team Eric, too! Especially when it comes to the books! (Just to avoid any misunderstandings here - I don't want to end up with Bill if Eric is ever available!!)

Kristin said...

Hmmmmmm. I'm torn. I do dig his baby blues.

sheila said...

Sometimes hot. Sometimes not. :o) Fun post!

Jennifer DeDonato said...

I think not. However, I like to hear him talk when he isn't in character. Hot voice.

House of Milk said...

Hot in a dirty kinda way ;)

PS. LOVE the new header!

alissa said...

i agree above - hot in a dirty kind of way. a vampire way. if i saw him on the street id say not, but on the show? um HOT.

frenchie said...

nah! he looks like...i don't know but not someone hot.
the other dude though...now we're takling...

Fragrant Liar said...

Totally hot, but only without the vampy makeup--though he does look good in fangs.

Kristine said...

I say hot, loooove True Blood.He is one heck of a sexy vampire but I don't think I would find him sexy as a mere mortal banker or something.

fishy said...

Uck, and chest hair is itchy.

love jenny xoxo said...

I'm a little late on this one... but I was watching True Blood last night and at first I didn't think he was anything special... but now I'm kinda leaning towards hot