Wednesday, August 11, 2010

Monte Carlo

I think these ads are hilarious.

monte carlo tray sheek

monte carlo foe paw

Next time I go to Vegas, I think I'll stay at the Monte Carlo, just because I like these ads. I guess advertising DOES work...at least sometimes.

Random Note: Speaking of Monte Carlo, when I was a teenager I drove a 1977 brown  Chevrolet Monte Carlo, kind of like this one. It was a bit torn up, as my Dad drove it off into a ditch at one point. That car was FUN to drive. Since it looked beat up, people made way for you. And since the hood was at least 6 feet long, it felt like I was driving a ship!



Share/Bookmark

40 comments:

love jenny xoxo said...

these are hilarious! I'm trying to plan a trip to vegas so I will keep this place in mind

Ren- Lady Of The Arts said...

Good poker rooms too.

Lorena said...

How funny ... i'd stay cause the rooms are cheapp at 55 a night !

Heff said...

Hell yeah, they work. Now I WANNA GO !

Dancing Branflake said...

So hilarious! I can't believe their shareholders actually agreed to this campaign but I think it's pretty awesome that they did. Hi.La.Ri.Ous.

Char said...

LOL these are great

Len♥reNeverM♥re said...

Donatella Versace is that you???

jennifer from pittsburgh said...

What in the owrld is on that woman's leg? Is that supposed to be shadow? Too much spray tan? Some kind of scaring from too many bikini waxes?
That image is disturbing ;)

bananas. said...

BAHAA!!! the second one is a riot. foe paw...hahaha!!!

you better let me know if you ever go to vegas...i will GLADLY join you lady. FOR REAL! :)

diane said...

The staff has a sense of humour, which is good in Vegas.
Love my word ver. _ applear

Alicia said...

hahaa! that second one is flippin hilarious!! foe paw! BAH! man, i need another vegas trip pronto!

Hanako66 said...

haha that's hilarious

Stacy Conner said...

Four
Shore

Those are great!

JenRem said...

HaHa, hilarious. Gotta love Vegas :)

Caroline said...

OMG...I would love the see a "sheik" in the background with a bunch of bikini babes draped on him in the top photo...that would over the top awesomness!

Going to Vegas in 2 weeks...I can't wait!!! Whoot!!!

Kris said...

this is pure awesome!

Missy said...

Love the tan lines!

Gabby said...

Hahaha love it! The Monte Carlo is good with me because they have a lazy river. I'm all about lazy rivers :)

vint junky said...

Excellent advertising1

Thanks for the tip... i need a beat up chevy that way i won't get messed with!

x

Jennifer Fabulous said...

These ads ARE hilarious! :P And omg those rooms are awfully cheap too! $55 a night?! Holy crap.

Kitty Stampede said...

these are funny! especially the old man leopard ass. i've always wanted to go to vegas, dammit.

my mom used to have this crazy brown boat and i was soooo embarassed of it when i was like 12. bahaha...thinking back, it was pretty bad ass but not cool one little bit for a pre-teen. ;P

Lynn said...

Tres clever!

Tracie said...

LOL! Those are funny.

I drove a big old Oldsmobile in high school. It did have a very roomy backseat. Ahem.

libbeh ♥ said...

Holy moly! That's a ship on wheels! I've seen so many of these models driving around in the South Bay. The newer models still look terrible, but your old 1977 one looks hilarious! Was yours the same puke-brown color too?

BTW how expensive are we talking about your hairstylist? BH is an area that I have long avoided. I think the last time was even in that area was when I skipped a day of grade school to go with my parents to a plastic surgeon, LOL! It was during the early 90s, so you can guess what type of surgery was done, hah!

thelayeredpancake said...

foe paw??? no way that is an advert. awesome.

Caitlin said...

I do like these!!

blueviolet said...

Oh yes, it makes me want to stay there too!

Raez said...

these ads are amazing! so bad, theyre good!

xx raez

MarchMusings said...

Hilarious ads. Well done

...love Maegan said...

yeah yeah ...you know we rocked that car as well ..though I was a kid and totally embarrassed by it. IT was rust with a pealing black vinyl top ...hotness. Those ads are priceless. Am indeed having fun in Vegas!

E said...

These are awesome, if not a little better suited towards the Jersey Shore.

Kaz said...

I think that next time you go to Vegas, you should go with me

I want to go to Vegas again

I'll even stay at the Monte Carlo :)

girlunwinding said...

Those are hysterical !! I like the second one, ha!
The Monte Carlo is a super place to stay, well we just went for their breakfast buffet (which was SUPER) and walked around it. Lovely hotel. A little far from all the action which was kinda nice. We stayed at Treasure Island which was smack in the middle of it all!!
~Dawn
(www.girlunwinding.wordpress.com)

Keith said...

These ads are so hilarious. Thanks for sharing them.

Down and Out Chic said...

what's up the the shadow on the girl's thigh in the first shot? yikes.

Sam said...

Oh these are just great!

Gabbi said...

So funny... and perfect for Vegas! Also, your car sounds cool... my dad was a fan of big cars too, so for YEARS it was all we had. Didn't get a compact till Sophomore in High School. :)

十十f十 said...

coolness, the car. i love the foe paw ad. i miss vegas. maybe cos it's the company and everything's happy then.

Heather Taylor said...

I like them too. The model in the first photo reminds me of Lady Gaga in the Poker Face video.

SweetBonita said...

no.1: any car like the one you pictured is sweet.

no. 2: i so love this blog.