Tuesday, March 1, 2011

Extreme

I am extremely (xtremely?) tired of this marketing trend. LOL.


Share/Bookmark

37 comments:

Melanie's Randomness said...

You should write a letter. Okay Extreme Swank? Extreme lip injection? That just sounds scary. Extreme stuff should be for like the sour candies not pringles. lol! =P Extreme clean? lol...they wish!

Melanie's Randomness

TERI REES WANG said...

Xtremely bored with the over...

Xciting!...Xtravagant!...Xtremist!
Xuberant!...Xcuding! of Xcrement!..?

Fashion, Art and other fancies said...

Good heavens - an overload of the Xtremely. A new marketing manager/director is required;-)

Dancing Branflake said...

Oh man, even Estee Lauder got sucked in. You should really work in marketing. You are so good at it!

Vivienne said...

Holy cats! I knew it was pervasive, but I had no idea HOW BAD it was until you put so many together like that! (And I'm sure there are probably a few out there that you missed!) Crazy.

ps: shouldn't that magazine be called Skank...?

Char said...

i also am extremely annoyed.

LOL

Kimbirdy said...

whenever i see a product marked "extreme" i picture it snowboarding down a rocky cliff with heavy metal music playing. still, it's never enough to make me want to buy the product.

Katy Mary said...

well when you put it that way, ya that's a little much. A lot much actually. can't they come up with a new word???

Caroline said...

Char took my comment! Oh well... OK what's up with Extreme Swank? I see no swank...lol.

Claire Kiefer said...

SO AMUSED BY THIS!!! Particularly by the "extreme chocolate mini cookie" cause, well, how can that be so "extreme?" And it's all the more ridiculous when it's Xtreme. Which reminds me of my pet peeve: "Kool Kat's Koffee" and other randomly misspelled businesses. wtf.

mermaid gallery said...

whoever thought of it first must be extremely pissed....

Anonymous said...

Love the extremes

XOXO,

http://outfitidentifier.com/

Jessica said...

X marks the spot for a lazy advertizing department.

Mandy said...

Whoa. I had no idea there was so ... much.

The leaving the e off the front of the word drives me particularly batty.

Cheryl Ann said...

Extreme skanks? extreme lip injection? is it weird that i am equally repulsed by both???

extreme snickers...mmm....

...love Maegan said...

ugh, yes. good point!

Trixie said...

wow that's a lot of extremes! I had no idea there were so many but it just kept going and going! It was an extremely long list. LOL I am so funny

Len♥reNeverM♥re said...

J, this post should be in MOMA~ so POP ART!

this free bird said...

xtremely annoying

Stephanie said...

What were things before they were xtreme?

Elle Sees said...

shit, i never noticed.
and yours is the only blog i cuss on! DAMN

Marisa said...

All I can think of is Harold and Kumar Go To White Castle. Extreme kayaking!!!!!!!!!!!!

Farah said...

Wow...thats a whole lot of extreme!!!

Sam said...

Oh boy! Enough with the extreme! I hadn't realised how "In" it was to be extreme. Perhaps the extreme thing isn't as extreme here in Aus?

十十f十 said...

lol at your post and some of the comments here. hahahaha.....

bananas. said...

i must be Xtremely lame because i've bought in to a few of those.

damn me!

lol.

Haute World said...

Yeah, nothing's all that 'Xtreme' if everyone does it. And if you think about it, do you really want a product that's extreme? Wouldn't extremely white teeth blind other people or extreme lip gloss make me look like a duck?

the eternal list said...

i just came for the pringles

Stephanie said...

Xtreme pringles?

tulpen said...

Yeah. They're all annoying and sucky. Except the porn rag. That is allowed to be extreme.

Kitty Stampede said...

UGH AND BAHAHAHAHAHAH....you WENT THERE!!!!! Amazing. GAH. You RAWK.

Christi said...

Bwah ha ha. They all suck!

Jenny. said...

This makes me love you...in a sinful way...

chloe said...

hahahahaha!
i used to write for a magazine called xtreme so i can totally relate, looool! x

Alisa said...

Where do we go from here... Extra Super Extreme?

what-the-flying-carpet said...

I hadn't really noticed all this before...but it's all so true :D and yes, do sell me mascara using a word I associate with explosions and sweaty body builders :D

Bromeliad said...

Somehow MODERATE just doesn't sell a product.