Thursday, March 31, 2011

Happy THORSday!

GULP. HOTNESS!!!! I know this movie might be dopey, but I don't care. Senor Thor is HOT HOT HOT.

Thor-movie-poster
delicious
thor-movie-poster-1
scrumptious
THOR-MovieWallpaper17Jul2010-1680By
I wonder if THORAZINE would stop him?


I can't think of anything that would stop me from seeing this movie.  YUM.


Share/Bookmark

29 comments:

Jessica said...

The god of thunder pants, let er rip lmao hahaha

Sorry I have like zero maturity today.

He is nice lookin I'll flip ya for him ;)or maybe arm wrestle? You pick.

Cheryl Ann said...

hahaha - THORAZINE!! nice ;)

yeah, this movie looks ridiculous, and by that i mean i don't understand how someone can be so hot.

hope505 said...

O mr. Thor...what a great big hammer you have! *heehee!
* ; )
someone needs to be nailed...

Lara said...

He is delicious! It's all kinda ruined for me because my insane ex of a few years is also named Thor - seriously his parents named him Thor, born on the Pagan day of Thor. Hilarious.

Pretty Little World said...

Oh my... when does this come out? Soon? It had better be soon...

Morgan said...

Deeeelllliiccious.

Farah said...

Oh gawd I know what you mean!! I am so STOKED to watch this!! I love Thor and frankly, Captain America isn't all that bad in the hotness dept if you ask me! But yeap, I love me some Thor. It's going to be released in Malaysia after my sem ends so yeap, it's gona be a good one!! XD

And yes I am somewhat of a comic nerd! lol

mermaid gallery said...

yowza! looks good! He is pretty hot...for a young guy. i find it hard to drool over men younger than my son...I like them a bit more grizzled and mature...but ya, i see it.....

Dancing Branflake said...

Um... I'm thinking maybe I WILL have to see this movie. Sounds pretty good to me!

adrienzgirl said...

We're huge fans of the comic book movie adaptations. I CANNOT wait for this one! *swoon*

Trixie said...

Hmm when the photo was loading I was pretty sure I'd soon be face to face with Fabio so not being confronted with his face was a nice surprise! Cant wait to see this

Phoenix said...

Dude is hot like WHOA. (He was in JJ Abram's Star Trek for like three minutes, as Kirk's father who saves everyone's lives at the beginning of the film. Best three minutes of the movie, in my opinion, as I practically drooled on myself in the movie theater.)

HAHAHAHA - and my word verification is "retina"! Yes, because his hotness has been burned into my eyes.

SabinePsynopsis said...

What a man, what a God... Perfect girls movie!

this free bird said...

I don't care either. I'm seein' it!

Claire Kiefer said...

No idea who or what this is, but I'm all about hotties in movies!

wallycrawler said...

God Of Thunder looks like Gawd Of Perez Hilton!

Marian said...

Eff YEAH!!! I want to see this bad...and not just for Thor...I'm loving Kat Dennings character as well!!

Kimbirdy said...

natalie portman too? man, what is she NOT in these days?

Missy said...

I need a Thor in my life! Sigh...

blueviolet said...

This is delicious.

Haute World said...

Completely agree! I saw the trailer a while ago and figure, even if the movie sucks, you can always put in earplugs and just watch the hotness. Although I must say that some of scenes are quite funny.

Oh, and I'll be sending you an email soon. I got a pic of that raven artwork from the Tate Modern for you ;-)

Marisa said...

Hmmmm I do love hot guys with giant hammers....:) But I also have the attention span of a goldfish and cannot sit through a movie. Let me know how it is. Maybe I can netflix it eventually.

Stacy Conner said...

Agreed on his hotness and the need to see this movie no matter what. Think I'll see it twice: once with the boyfriend and once without... tee hee hee

十十f十 said...

how is it lame? i would totally watch the movie!

Chic 'n Cheap Living said...

Ooh it looks like fun and hello Thor and Natalie Portman!

xoxo,
Chic 'n Cheap Living

Gabby said...

"Take it back, Brad! Take back what you said about Thor!" am I the only one who can't hear/think about Thor without automatically thinking about Adventures in Babysitting? Just me? Ok. lol

Melanie's Randomness said...

Why does a superhero outfit make a man look so friggin hot!! Yum!! I will definitely be seeing this too!! =)

Melanie's Randomness

Char said...

hawt

Sarcastic Bastard said...

You crack me up. This made a me laugh!