Thursday, March 3, 2011

Neil Wax


Neil Wax, Pity and Blame, 2010

Neil Wax, Existential Dread and Permanent Loss, 2010

Neil Wax, Mania and Spite, 2010

Neil Wax, Angst and Schandenfreude, 2010

Neil Wax, Fear and Pain, 2010

Neil Wax, Despair, Imported Ennui and Shame, 2010

Neil Wax, Seven Deadly Sins, 2010



Share/Bookmark

26 comments:

bananas. said...

HA! those are awesome. the self pity one especially. i could send bottles of that to a few people i know.

Farah said...

these sound like fun!! lol

Christiejolu said...

Love these! So funny!

Mandy said...

Too cool. I love package design.

Kimbirdy said...

these are great! i especially like the "spite" one, and the "imported ennui" one. so funny! have you been to the travel mart in echo park? it has some pretty hilarious products sort of like this, but all related to time travel & robots. it's a lot more funny than it sounds. ...or maybe it's exactly the same amount of funny as it sounds.

rach said...

so snarky- I love it! i could use a few of those bottles for certian people.....

Cheryl Ann said...

haha! these are great! i wish the "lust" was actual body wash ;) also sometimes, "wrath!"

cailen ascher said...

haha those are hilarious!!! love them.

great blog - glad i stopped by. i'm your newest follower!

cheers,
cailen

ps i'm hosting a jewelry giveaway if you care to check if out : )

Katy Mary said...

ha! love these!! can I post one to my tumblr?

this free bird said...

do you have anything for dealing with a passive aggressive whack-a-do? i'm in dire need.

Marisa said...

I'll take some Youthful Angst please. Haha love it!

Kathryn said...

Would be great to give as presents to some people I know.

Morgan said...

Oh heavens...after the meal I just ate... I need gluttony. :)

Vivienne said...

schadenfreude is one of my all-time favorite words!!! (Not to be confused with my all time favorite things...)

anita said...

Love these!

Chic 'n Cheap Living said...

Haha, the ennui is imported!!!

Kitty Stampede said...

so simple, yet SO BRILLIANT!!

I feel like a bunch of those right now..hahaha...just got in the door from cleaning my old place, only got two rooms done. I DO NOT WANT TO BE THERE AT ALL. I hate cleaning up after moving for some shitty ass rental company for a place I hated and was so happy to move out of. arrrghhh...hate.

these helped me snicker at least..hehe..thanks.

Christi said...

Where the fuck do you find this shit. Love these.

Phoenix said...

Awesome. If I ever get a guest bathroom I know what bottles I'm stocking up on!

Kristine said...

I find these Extremely hilarious!!

Miss Absinthe said...

Love these... I'll take the Imported Ennui!

Sabine said...

I need the whole collection!

tulpen said...

Fucking brilliant.

Haute World said...

I think the Youthful Angst/Schadenfreude set would make some big bucks. Actually all of them would. And they should remake Se7en and have Kevin Spacey use that last set of showergels.

Alisa said...

Hey I have some of these in my cupboards right now.

E said...

I always knew spite would work miracles on my hair.