Friday, August 19, 2011

Fabio Friday

This is painful to watch. Extremely painful. In the best/worst possible way!


as seen at Swaglikeme.com


Share/Bookmark

19 comments:

blueviolet said...

Nope. Can't accept that.

Anne said...

Just couldn't click on play BUT...
Why is his chest all red and raw? Why is he making that Tom Cruise face?

...love Maegan said...

Nice C-cups, Fabio.

Heidi said...

That was awesome. Many years ago, I went to see him at a mall for some book signing. I sat in his lap :) Of course, I went because it was a totally ridiculous cheesy joke - I was definitely not into him. His hair felt like wheat!

kimbirdy said...

haha, so funny! although honestly? he's far more professional than most all other newsmen these days.

Carey Brown Strombotne said...

is fabio transgender? his boobs are bigger than mine! yea, and perkier, too.

Gabrielle - I LIKE IT FAST said...

Hahahahah
xx
I LIKE IT FAST

Kristin said...

Oh good grief. That hurt my eyes.

SabinePsynopsis said...

A bra would help... and a jacket... and some proper pants... and... argh, just exchange the guy!

anita said...

wtf is he wearing???

bananas. said...

uhhhhhh....

......

............

nice moobs? LOL!!!

gawd that was awful and AWKWARD!!!

Lorena said...

Why does he refer to himself in third person ?
Why is he showing his breasts ?
Why are you doing this to us ?
I will not get any sleep tonight.

Dancing Branflake said...

Can this please be a weekly thing??? Ha!

rach said...

wow....just wow. hilarous, in a bad and good way. talk about selling yourself out! but I love that he is taking the craic on himself! (joking on himself...) and then I showed my husband who had no clue who fabio was and then had to explain to him who fabio was. more hilarity ensued. oh and just a fact about me....I was at busch gardens the day that fabio had his nose broken by a goose there when he was on a roller coaster! haha! too bad i didnt see him....

Kathryn said...

Egads, that was like watching at train wreck.

Fabio is sure not aging well - looked more like a masculine lesbian. Have to agree with Anne - sort of looking like PO'ed Tom Cruise (has a wee bit of that crazy eyed action like that whacked out lady politician you posted recently) in the face with a fat Cindy Crawford body.

mermaid gallery said...

he needs a man bra...didn't george's father invent those....just for guys like him that are filled with steroids and then when they get a little older...it all flops about....somebody must think he looks good....can't imagine who...

Chic 'n Cheap Living said...

OMG. Wow, just wow.

xoxo,
Chic 'n Cheap Living

Claire Kiefer said...

"And it feels so nice on Fabio's skin." OMG! Love the 3rd person speak.

Kitty Stampede said...

HOW IN THE MOTHER EFF DID I MISS A WEEK OF DROLLGIRL?!? Seriously, what planet have I been to? I have no idea where I have been..seriously. I think I must have been in a coma or something. and to miss Fabio Fridays?!?!!? GAH!!!