Wednesday, September 7, 2011

Stupid Ads

So fucking stupid.

the economist i'm an infolectual stupid ads drollgirl


Courtesy of The Economist.


Share/Bookmark

27 comments:

Jessica ( frellathon ) said...

Yep epic stupidity.

Fashion, Art and other fancies said...

LOL. This is why I'm fond of your blog. You are hilariously funny and comical. I like it that you make fun of magazines such as this;-)

Lorena said...

YEP.
Stupid as it can get.

Miss Absinthe said...

He's a Doctor and Entrepreneur! LOL

Morgan said...

Guh. Lame.

Dancing Branflake said...

Wait... is this for an online dating site (sarcasm) or are economists trying to sell themselves as cool (lame)?

Trissta said...

Infolectual? What the hell is that?! Lmao. Thanks for pointing this one out, I don't think I've ever seen it in my neck of the woods. Course, I live in the middle of nowhere. Sigh...

Much Love,
Trissta

Mandy_Fish said...

Funny I thought he was an infoexual.

SabinePsynopsis said...

What's the message? The Economist - for the not so sharp ones?

Diana said...

um, i subscribe to the economist and this is insulting. in other words, if i didn't read it, i'd be an idiot?? get with it, economist mag!!! Plus he looks a little douchey, no?? haha :)

Claire Kiefer said...

I'm always suspicious when someone's profession is described as "entrepreneur." That sounds like a euphemism for "unemployed" to me. Especially if you have to read the Economist for a boost of confidence . . . personally, I prefer Suri's Burn Book.

bananas. said...

oh yea...well i'm a infomaniac motherfucker! beat that!!!

and i read US weekly!!! :P

(hi drollgirl...hope you had a good weekend! we're nearing up to another one. woop woop!)

mermaid gallery said...

drivel...by pompous asses...broad asses.....

Stacy Conner said...

I read Vogue and would like to do something about your boring, you-totally-look-like-you-read-the-Economist outfit, puhleeeeze!

Caroline said...

Huh? LOL.

Farah said...

errrrr....??? *speechless*

Alisa said...

Haven't seen these before. When it is a good add, I am always curious which agency is responsible. This add, not so much.

Punctuation Mark said...

i can't believe anyone approved an ad like this

Sarcastic Bastard said...

Jesus. You're right. That one is retarded as hell.

Shorty said...

Oh, I dunno... I'm feeling quite infotastic just looking at it.

Kathryn said...

Talk about bad marketing - my interpretation of it is if I read their magazine, I will become a pompous ass like Dr. Larry.

Kitty Stampede said...

PUKE!!!!!!!!!!!!!

LindseyD said...

I'm with Kitty Stampede. I think I just vurped

libbeh said...

Shame on The Economist for jumping on the pseduo-witty/gimicky ad bandwagon. They were better than this crap.

rach said...

infolectual? seriously?? so dumb. it sounds like a scalp infection or something.

ticklishfromadistance said...

oy.

tulpen said...

"I'm a doucheolectual"